elamused

neljapäev, 14. september 2017

Minu baari elamused - vol.2

Niisiis jälle kord (vaata vol.1) sõbrannaga restoranis õhtustades,sai jäädud pikemalt istuma.
Restorani bänd hakkas mängima ja esimeseks looks oli mingi valss, kusjuures aeglane valss.
Võite arvata, ega keegi just tantsupõrandale väga ei kippunud, selline taktimõõt sobib rohkem peotantsijatele (etteruttavalt märgin, et olen siuke pikkade jalgadega isend). Aga suur oli minu üllatus, kui minu poole hakkas lähenema üks silmipimestavalt ilus mees - mustad juuksed, säravad mustad silmad, valged hambad, selline veidi uje naeratus näol, täpselt nagu Omar Sharif noorena filmis "Naljakas tüdruk"👳. Seljas oli tal must ülikond, valge särk - ühesõnaga iga naise unistus, 
aga....lühikest kasvu 😟. Igal teisel juhul oleksin keeldunud tantsust, kuid nüüd ...💖. 
Ajasin end püsti ja kui mu pikad jalad lõpuks tooli alt väljusid, märkasin selle "Omari" näos kerget vibratsiooni, aga ta ei kohkunud ära ja nii suundusime inimtühjale tantsupõrandale.
Ja siis läks lahti - diagonaalis üle põranda pikkade liuglevate sammudega (jõudsin öelda, et hoidku mind nüüd kõvasti kinni👫, sest kartsin, et kaotan tasakaalu enne kui põranda lõppu jõuame😯).
Noh, kõik läks õnnelikult, kuna mõned julged siiski liitusid meiega ja tantsupõrandal polnud enam nii palju ruumi, et suuri poognaid võtta. 
"Omar" saatis mind peale tantsu lauani ja ütles sulaselges eesti keeles  - "tänan" ! Mul jäi suu imestusest lahti😮, arvasin, et tegu on mingi välismaalasega 😎. Kahju, et ma ei küsinud, mis maakonnas selliseid  mehi leidub 😋. Muuseas, ta võttis mind veel kord  tantsima, teades mu täispikkust - ju ta oli täiesti kompleksivaba ja ilmselt ma ikka natuke meeldisin talle ka, eksole 😃😍. Ei enne ega pärast pole ma nii kena meest kohanud ....👍

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar