elamused

esmaspäev, 11. september 2017

Minu baari elamused - vol.1.

 Minu meelest on hästi tore viis pingelist tööpäeva lõpetada ühe korraliku õhtusöögiga restoranis (koos pisukese alkoholiga). 
Kord (olgem ausad, ikka tihti) venis õhtusöök nii mitmekäiguliseks, et saalis hakkas ansambel mängima ja läks tantsuks. Mulle jubedalt meeldib elava muusika järgi tantsida ja leiduski sobiv inimene (sobivaid kandidaate on eksole igale poole raske leida), kellega võis tantsupõrandale suunduda. Partneri põgusal ülevaatusel panin tähele, et ta on ilmselgelt minust noorem, küllaltki huvitav ja nägus . Kui mitu tantsu sai tantsitud, tekkis mul mõte minna baari janu kustutama, tema minu kannul. Natuke pani mind imestama, miks ta mulle järgneb, sest nooremaid tantsuhuvilisi oli ju jalaga segada(üks napimas riietuses kui teine)💃. Varsti muidugi selgus "kogu tõde". Astusin siis baarileti äärde, et tellida, kui too tegelane mu selja taga küsis, et kas ma võtan talle ka mingi joogi ?! 😛🍸 
Ei tea, kust mul kohe tuli selline vastus (nagu oleks mul mingis eelnevas elus selline situatsioon juba ette tulnud) : küsisin vastu, et kas täna on lastekaitse päev?😁😁😆
(nagu ma eelnevalt mainisin, oli ta must tugevalt noorem). 
Oi, oleksite ta nägu näinud - alguses oli ta mõned sekundid lihtsalt juhmi näoga, sest ta ei saanud teemale pihta 😕(eks alkohol oli ka mõtlemisvõimet veidi kahandanud), aga kui ta siis huumorist aru sai, naeratas virilalt 😏 ja otsis oma rahakoti välja. Kui te nüüd arvate, et ta vihastas või midagi, siis eksite - läksime täitsa sõbralikult oma teed 😎.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar